Alla inlägg den 18 september 2012

Av Ulla - 18 september 2012 16:18

Tisdag 18 september

 

Namnsdag Orvar

 

Nationaldag Chile

 

 

  Hej hej,,,,redan eftermiddag denna tisdag,,,,,

 

Ja tiden går,,,tick tack tick tack,,,,,

 

Idag har vi haft främmande av min syster och svåger på lunch och vi hade lika trevligt som vanligt.

 

 


Tvära kast idag,,,,,sol, regn,åska, regn regn,,,...............Lite hånfullt att det ösregnar är mörkt som på natten & blåser som skam.. Riktigt tråkig höstdag.... Egentligen tycker jag väldigt mycket om hösten, men inte så mycket när det regnar...oxå har det åskat och vips så tittade solen fram för att sedan bli alldeles gråsvart igen,,,

Nu ska jag ge mig själv en spark i baken & så jag får lite fart på mig....och plocka undan och sedan ja,,,,,en stund i soffan eller nåt,,,,

 

 

Ha en fin fortsättning på dagen och kvällen,,,

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards