Alla inlägg den 16 september 2012

Av Ulla - 16 september 2012 09:30

 

Dagens citat

 

"Kärlek är den märkliga förvirring som drabbar en person på grund av en annan person."

 

källa: Theodore Reik

 

 

Gomorron  !

 

 

Söndag 16 september

 

Namnsdag: Dag, Daga

 

Nationaldag: Mexico, Papua Nya Guinea

 

Ja då var det en ny söndag och slutet på denna helg.

 

Vår lördagkväll var trevlig med goda vänner.

 

Denna dag,,,ja min man fyller år......han blev firad av mig i morse och skall senare under dagen vara med sonen,,,jag fick inte vara med,,,,,nästa helg kommer det lite släkt på middag.

 

Vi skall på förmiddagen göra ett kyrkobesök ,,,den kyrka vi ibland besöker skall idag installera sin nya pastor....

 

Så är planer för denna dag.....

 

Ha en  skön söndag....

 

Det blåser i Götet denna dag,,,,

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards