Alla inlägg den 11 september 2012

Av Ulla - 11 september 2012 11:15


  God Förmiddag !

 

Vilket datum !

 

Terrorattentaten i USA för elva år sedan....

 

Anna Lind mördades för nio år sedan,,,,

 

Denna dag staplade jag till duschen och sedan gick jag iväg till sjukgymnasten och fick lite laserbehandling bl.a

Sedan gick jag en promenad och sträckte på kroppen.

Solen skiner men jösses vad det blåser.

Nu skall jag dricka kaffe med gubben sedan skall jag till sjukhuset och hälsa på en väninna som ligger där....

 

  Etiopiensvenskarna är fria är väl den stora nyheten idag,,,,

 

Ha en bra dag !

 

 




   

Google security!!!!

Ja det låter väl pålitligt. Security! Men budskapet i mejlet är nog inget att lita på; vad säger du om "Your E-mail won you 950.000 pund. Reply now." Vore det ett uns sanning i detta så vore jag mångmiljonär flera gånger om idag. Google security är inte ensamma, jag har fått mängder av mejl med information av samma slag från olika avsändare. Har jag blivit en turgumma? Det är inte klokt så stora summor som regnar över mig plötslig från så många håll. I de flesta fall står det att om jag för över en summa pengar från mitt bankkonto - kostnad för transaktionen - ska avsändaren per omgående ombesörja att denna kolossala summa hamnar på mitt konto. Det finns många sätt att försöka lura godtrogna.

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards