Alla inlägg den 9 september 2012

Av Ulla - 9 september 2012 17:45


 

"Tiden är ingen raksträcka utan snarare en labyrint och om man trycker sig mot väggen på rätt ställe kan man höra de skyndande stegen och rösterna, kan man höra sig själv gå förbi där på andra sidan."

 

~ Tomas Tranströmer ~

 

   

 

Du skall tro att du är någon. Du skall tro att du är lika god som alla andra. och alla andra är lika goda som du. Du skall tro att du är lika klok som andra, ibland klokare. Du skall veta att du är lika bra som andra. Om du vet att du gör ditt bästa, kan du uppskatta dem som är bättre. Ibland vet du mer än andra. Du är inte förmer än andra men du är enastående som andra. Du duger till mycket. Skratta åt dig själv och din värld, det gör dig fri. Du skall tro att många bryr sig om dig. Du skall tro att du kan lära andra en hel del och lära av dem. Varför? För att du är någon, en som behövs.

 

~ Gudrun Hjelte ~

 

  

 

  Söndagkväll !

 

Hej igen,,,,

 

Vädret är väldigt konsigt från ena stunden är det varmt och klibbigt och senare ren svalare luft, det verkar som sommaren försöker hålla sig grepp så länge den kan.

Förmiddagen bjöd på sol.

Men regnet kom allt.

Vi hade en fin stund i kyrkan en härlig rolig präst i en vacker kyrka och en liten tyst sovande kille som döptes.

 

 

Fuxerna kyrka,,,

 

 

Han tittade upp när han fick vatten över huvudet sen somnade han gott igen.


Efter detta blev det en trevlig stund som varade i många timmar med mat och tårta och glada människor,,,presentöppning och allt.

Lyckliga föräldrar....

Det har varit en bra dag !

Är så glad över deras lycka.

Min Anna,,,,

 

Nu skall vi njuta av denna söndag och bara vara,,,,

 

Hoppas du haft en fin söndag....

 

 

Av Ulla - 9 september 2012 09:00

Dags att kavla upp... ärmarna och påbörja dagen,,,ha ha,,,,,

 

Goddagens på er alla !

 

Idag blir det barndop !

 

Klockan tolv skall vi vara där och se när lille gossen döps.

Min Annas lille son.

 

Så just nu blir vår dag detta,,,,

 

Ha en skön söndag,,,

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards