Alla inlägg den 8 september 2012

Av Ulla - 8 september 2012 13:20

  

Wiihoo!!

 

Jäklar anamma ,din dumma jäkel,,,

 

Du roffade åt dig likt överklassens habegär. Det du gav resulterade i sorg och smärta. Mätt och nöjd sitter du kvar i falskhetens ensamma borg. Fibromyalgiskit !!

En riktigt ruskigt dålig fibromyalgidag var fredagen, med väldigt mörkt och tungt sinne, avslutades med en skön fredagskväll. Vi hade en vän på besök igår och jag skrattade och skrattade så jag nästan kiknade i flera timmar. Han är underbar denna vän,,,och han förstår när jag inte måe så bra,,,

Vilken tur att det alltid finns tvätt och städ att ta till för att skingra oroliga tankar med, eller hur? Trots värk så tvättade jag och städade lite,,,,,rensade badrumsskåpet,,,ja det finns alltid att göra…och tog flera vilopauser i soffan.

 

  Lördag 8 september

 

Namnsdag: Alma, Hulda

 

Nationaldag: Andorra

 

Idag på morgonen har jag/vi tagit in pelargonerna för vinterförvaring, och städat undan alla sommarblommor, så skönt.

Nu är det höst. Men igår hade vi i alla fall sol och blå himmel!,,,,

Men vad det blåste,,,, Hela dagen låååång.

 

Blåser även denna dag,,,,

Idag skiner solen igen, jag dricker mitt kaffe och sniffar på blommorna i köket !

Maken har tvättat alla golv denna dag....

 

Kärringfläsket har varit ute med maken på en förmiddagspromenad,,,

 

Nu ligger älsklingen i badkaret och skummar.

 

Jag skall skumma mig där sedan tänkte jag.

 

 

Ja eftermiddagen och kvällen tillbringas i stillhet med varierande sittställningar i soffan eller fåtöljen ibland sängen.

 

Tur att det finns tv och böcker och korsord.

 

 

 

Vackert eller hur......en sommarblomma från Småland,,,,

 

 

Höst,,,,tagen idag på vår höstpromenad,,,

 

  

 

 

Önskar dig en skön lördag !

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards