Alla inlägg den 6 september 2012

Av Ulla - 6 september 2012 16:42

Grå är just vad den här dagen har varit. Först var den var den lite solig sen bara mulen, men framåt seneftermiddagen övergick det till ett stilla regn. Men en grå dag är ju nödvändigtvis inte en dålig eller trist dag. Jag har haft en rolig dag,,,,,lunchat med goa gamla arbetskamrater på Göteborgsoperan,,,det var såå gott och trevligt,,,många glada skratt. Men ack vad jag ont har överallt nu,,,gick sedan en sväng på stan,,,helt onödigt,,,,,kunde väl åkt hem direkt istället så hade jag sluppit få den rasande hemska värken i fötterna,,,,ja gnäll igen,,,,,,ha en skön kväll....

Av Ulla - 6 september 2012 10:22

 

  God morgon Bloggvärlden

 

" Blåst på konfekten " Eller vad man ska kalla det.....nä det är jag inte alls. Men det blåser inte så häftigt denna dag. Ja, huruvida morgonen är god eller inte, beror på hur man ser på saken.

Sovit har jag i alla fall. Skönt !

 

Torsdag som sagt,,,,,, Duschat och fejat med kroppen på morgonen. Idag blir det lunchdate med tre gamla arbetskompisar på GöteborgsOperan,,,,det skall bli sååå himla kul.

 

Återkommer senare ,,,,ha en bra dag.

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards