Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Torsdag igen,,,med mera SVAMMEL,,,,

Av Ulla - 16 augusti 2012 12:01


Hej !

 

Torsdag idag,,,,,,,,,

 

Upp och hoppa med mig! Ibland trilskas jag,,höll på i morse,,,,skällde på mig själv,,,stundtals,,, Ibland börjar dagen bra. Ibland slutar den sämre. Platt fall och jag känner mig trött på ett konstigt sätt. Kan man radera en dag? Nej, det går förstås inte. Men ibland skulle det vara ganska bra att få börja om från början. Liksom backa bandet och sen - play - en inspelning startar. En ny dag. Jag reser. Bakåt och framåt i tiden. Jag reser in i mitt inre. Reser för att komma bort. Och för att komma hem. Det händer så mycket, fast ändå ingenting. Då och då kommer jag in i ett inspirationsmoln. Jag försöker insupa alla idéer och intryck. Men jag blir så yr. Så jag skall sluta tänka och fundera ett tag nu. Inget gnällande. Får se hur länge det håller. Snubblar på målsnöret. Och så sitter jag där igen. Nya tag, alltså .

 

Gårdagen var fin, vacker, ljuvlig,,,en dag som maken och jag tillbringade på flera ställen ,,, Helt perfekt! Och SOLEN DEN FANNS där,,,,,Såna här dagar har det varit få här omkring i sommar så glädjen är stor att det kom en sån dag igår. Såna här dagar behövs tror jag för att bunkra sol och värme inför vintern. Jag njöt och maken mycket och länge igår! Det blev en fin bröllopsdag,,,,,och på bordet står 25 vackra rosor……vi hoppas på många år.

 

Idag var det sämre,,,,urinvägsinfektion så har varit på vårdcentralen...maken har varit på masage och nu har vi haft gofika.

 

Sonen kommer om en stund,,,min telefon har fått knas eller nåt och vi fattar ingenting,,,men det gör säkert sonen.

 

Sedan skall jag inta tvättstugan på eftermiddagen.

 

Ha en bra dag !

 

 

 

 

 

 
 
Kaisa

Kaisa

16 augusti 2012 16:30

Stackarn, urinvägsinfektion är inte att leka med. Men får man bara medicin så brukar den botas fort. Kvällskram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

Ulla

16 augusti 2012 18:44

Kvällskramen även till dig,,,,,♥

 
Livets Guldkorn

Livets Guldkorn

17 augusti 2012 09:53

Härligt att ni fick så fin bröllposdag!
Mer synd att du fick urinvägsinfektion:(
Hoppas helgen blir bra
Ann-Louisekram

http://livetsguldkorn.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards