Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

Tisdag ,,,,,,,,,,,,,,tjong

Av Ulla - 14 augusti 2012 17:07

 

Tisdag,,,,,    

 

Vaknade till strålande solsken, sedan växte det in lite moln..

Jag & maken tog en lugn förmiddag .

Vaknade med enorm trötthetskänsla, huvudvärk och ont i nacken.

Herr Fibro har tydligen sovit på min huvudkudde i natt.

Han skall alltid ställa till det jag som mådde så fint igår efter en ljuvlig massage. Men men idag bara ont och allt ,,,,, Märks ju tydligt när man ska ta på sig en tröja - att armarna inte är helt med och smärtfria när man ska lyfta dom och så men men ska man göra - gilla läget tyvärr och hoppas på en helt ok dag ändå. Det ska va gött att leva......................... trots allt.

 

Vad har det då blivit denna dag ? Jo så här blev det....väntade samtal på förmiddagen,,,,så den blev lugn,,,,vila och läsning…

 

Kulturkalas i Göteborg,,,,som vanligt varje år med mat, musik och annat,,,, Många har laddat för en fantastisk vecka här i Göteborg. Jag har varit inne en sväng idag, men det kör igång på riktigt i morgon!

Jag vaknade som sagt till liv så småningom denna dag som började dåligt med värk, migrän och en massa annat skit......

På förmiddagen kände jag att håret såg inget vidare så jag tog en drop in tid och fick det fixat sedan åt maken jag lite mat på Restaurang Golden Days, kolllade runt lite på Göteborgskalaset vad det fanns att erbjudas,,,,sedan blev det kaffe och bakelse på kafé Le Pain,,,,,äter och frodas.

Nu känns det bättre.

 

Imorgon har vi bröllopsdag,,,,,,

 

Ha en skön kväll !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

17

Av Ulla - 17 mars 2017 13:23


           

15

Av Ulla - 15 mars 2017 09:00

       Man lär sig kompromissa. Foträta skor hade jag svurit på att aldrig ha.   Lilla Fruntimret        tack ...

14

Av Ulla - 14 mars 2017 08:45

   ,,,,lycka och lycka och lycka       Lycka är mycket enkelt.   Det är bara god hälsa och ett dåligt minne.   Ernast Hemingway      ...

Av Ulla - 13 mars 2017 10:10


         

12

Av Ulla - 12 mars 2017 13:21


      Tack

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards