Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Ulla - 3 augusti 2012 09:15

   

  

God morgon ute i stugorna!

 

Med kaffekoppen och datorn som enda sällskap sitter jag här o klurar på vad jag skall skriva. Maken är ute på vift.

På massage.

Absolut ingenting har hänt.......

Ändå skriver jag ett inlägg.

Kanske är det ändå så att något litet har hänt,men inget som direkt går till världshistorien! Konstig sommar må jag säga!

Gårdagen var fin hela dagen sol till o från ....

Ena timmen regn o åska så det står härliga till....halv sex igårkväll bröt det loss,,,,jösses vilket väder och det mullrade flera timmar.

Hur min kropp mådde igår kväll och under natten försöker jag nu förtränga, men det är svårt när den fortfarande påminner mig om det.

 

Nu skall vi i alla fall iväg för att köpa jord och lite nya krukor.


 

Sedan är det städdags för oss.

 

O vet ni vad det är Fredag idag.

 

Njut av dagen !

 

Det blev en annan dag.....igår var en annan dag,,,  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards