Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Ulla - 26 juli 2012 14:16

  

 

Ord att tänka på,,,

 

Vad solsken är för blommor, det är leenden för människor.

 

Joseph Addison

 

Fina ord eller hur ?

  

 

 


Jag är hemma och skall göra som läkaren sa LEV LIVET.....det såg fortfarande stabilt ut så tack för alla tumhållningar.

 

Tre månader igen,,,,,

 

Ja så jag skall väl inte klaga,,,,,mår faktiskt hyfsat trots allt.

 

Vi firade det hela med att äta en god bit mat ute och nu skall vi slappa hemma.

 

Kaffet hägrar och glass på balkongen,,,,,men det är ganska hett där ute kanske får bli inne istället......

 

Ha en fortsatt bra dag !

 

Lämna gärna ett avtryck när du kikat in.  

 

 

Ho-ho!

 

 

Är ni alla ute i solen och njuter nu?

Av Ulla - 26 juli 2012 09:37

Hej


Denna dagen ett liv,,,,,,klockan halv elva intar jag sjukhuset för provtagning, röntgen och läkarsamtal på lungonkologen.

 

Fy va nervös jag är.

 

Hoppas att det ser ut som förra gången eller är bättre,,,,

 

Tumhållning....TACK

 

Ha en bra dag !

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards