Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Ulla - 20 juli 2012 09:30

Morning morning,,,,,,,,,,,,,,,  


Då var det fredag den 20 juli och Grattis alla ni som heter Margareta,,,det heter även jag som andranamn,,,,,,


Vädret är omväxlande denna morgon,,,blåst, regntunga moln och rätt vad det är så skiner solen.....men det kanske kan bli en fin dag.

 

Dagen idag,,,,skall inte prata om hur jag mår för det går upp och ner som vanligt men jag har i alla fall sovit gott i natt.

Ätit en god frukost.

Städat badrummet.

Sorterat tvätt,,,precis det blir tvättstugan senare idag.

Tränat.

 

 

 

 

  

 

Dagens citat


 


"Livet skall räknas i gärningar och inte i dagars tal."

 

källa: Pietro Metastasio

 

  

 

 

Här kommer lite bilder,,,,,

 

   

 

GOTHIA CUP,,,GÖTEBORG



Var man än är i vårt Göteborg spelas det fotboll under en vecka och det är såå otrligt mycket folk överallt. Vädret är skapligt för spelarna. Ett år minns jag att det regnade varje dag,,,

 

  

 

Måste visa min balkonglåda igen,,,visst är det fint,,,

 

 

 

 

 

  Ha en bra dag bloggarvänner.     

 

Fånga Dagen !

 

 

 

 

  

 

Ett ord som en människa fäster sig vid kan verka i oberäknelig tid. Det kan framkalla glädje till livets slut, det kan uppväcka obehag livet ut. Ja, det påverkar livet på jorden. Så slarva inte med orden!

 

Alf Henriksson.

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards