Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Ulla - 18 juli 2012 14:48

    Kan man sjunga sommar tider hej hej........ Den signaturmelodin är väl verkligen sommar! Väder,,,riktigt bra får man säga fast det blåser….  

 

Idag har vi fortfarande främmande men dom tänker åka sent ikväll,,,,tror dom.

Vi har tillbringat några timmar vid havet i sol och mycket blåst men fint. Druckit kaffe och tårta på välkänt konditori i Gottskär utanför Göteborg och tittat på båtar och folk. Hemma är vi och våra vänner har åkt till stan för att flanera ormkring samt att titta på lite spelare i Gothia Cup,,,förresten ni har säkert hört om Kim Källström Trophy. Ett fantastisk fint inslag i Gothia. Det är förståndshandikappade från flera länder som är här. Kim Källström har sett till att detta kan bli av och det är underbara matcher att se. Vilken glädje över att få spela. Lagen är lika glada vid vinst eller förlust och glädjen smittar! Men jag blir så arg,,,,varför JO,,,, Jo, idioter har brutit sig in i de skolor där dessa förståndshandikappade bor och stulit deras mediciner, personliga gåvor från Kim Källström och elektronik.

Hur kan människor vara så grymma mot varandra?

Det är så lågt man kan sjunka när man passerar alla gränser som finns!

Vem – vilka är så idiotiska och gör så?

Ja man kan tro och gissa vilka som gör så…fy skäms på er.

 

Ja vädret är bra och sedan skall vi äta pizza ikväll på vår lilla kvarterskrog,,,uj uj inte bra men gött….

 

Ha en bra fortsättning på denna dag…

 

 

 

 

Detta är min (vår) balkonglåda,,,,,

 

 

 

 

 

Gottskär utanför Göteborg idag,,,ljuvligt fast blåsigt,,,på bryggan våra vänner,,,

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards