Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Ulla - 4 juli 2012 17:00

 



 



Hej igen,,,,,,vilken hetta det varit idag,,,,kvalmigt men skall inte klaga...Har varit och klippt mig,,,,fikat med en väninna,,,shoppat lite strumpor, en blus och ett par nya shorts. Allt på rea.

Packat inför lilla resan,,,,,så nu tar bloggen ledigt några dagar.

 

Ha det så bra.....

Av Ulla - 4 juli 2012 08:30

 

 

 

Morron

 

Ibland ter sej inte livet I den riktning man har tänkt sej. Är det alltid så att man har sej själv att skylla för hur livet blir?? Ja, I mångt och mycket, måste jag nog erkänna. Kryptiska tankar och filosoferande,,,,, Sitter här med min kaffekopp och förundras över att det INTE regnar. Egentligen kanske jag inte ens ska nämna ordet REGNA, då kanske det inom kort kommer att ösa ned.

Gårdagen så var det stora protester från kroppen vid varje rörelse. Men det blev en strålande fin dag...tid tillbringades i tvättstugan där maken skötte det mesta, kaffe på balkongen ,,,,prat i telefon... fick massagetid,,,så skönt nu är kroppastollen på gott humör igen.

 

Men idag är det Onsdag den 4 juli och namnsdag har jag Ulla....Grattis till mig.

 

Klockan tio skall jag på ett frisörbesök sedan blir det fika med en arbetande väninna som smiter en stund från jobbet. Tänkte sedan ta en sväng i affärer man kanske kan hitta något... Vi hade planerat att åka onsdag men vi väntar till att åka torsdagmorgon istället.

 

Så det blir att packa i eftermiddag.

Vattna blommor ...kolla kolla..................

 

Ha en skön dag så tittat jag inte senare under dagen,,,,   

 

  

kloka ord...

 

”Livet är som ett timglas. Man måste vända det upp och ner lite då och då!”

 

Loesie

  

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards