Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Ulla - 28 juni 2012 19:22

Av Ulla - 28 juni 2012 19:06

 

 

♪♫ Vilken härlig dag ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ man bli härligt glad ♪ ♪♫ ♪.

 

Ja en sån dag,,,,sol och roligt som hänt, marknadspromenad, fika med sonen på en uteservering, Kexfabriken i Kungälv, lunch ute,,,, bjudna av sonen,,,,ja en härlig dag....sol och värme.. en verkligt njutbar dag med sonen.....

 

 

♪♫ Vilken härlig dag ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ man bli härligt glad ♪ ♪♫ ♪. .

 

 

  

Av Ulla - 28 juni 2012 10:12


 

Tänk att man ibland kan få roliga samtal.....i natt fick min Anna,,,, min bästa väninnas dotter (hennes mamma dog för åtta år sedan),,,Anna ringde i morse och berättade att hon fått en liten son,,,så nu är jag mormor sa hon,,,,vi har hela tiden haft en nära kontakt efter att hennes mamma dött.

 

 

Så glad hon var och jag blev jätteglad,,,,,,,lycka efter att ha försökt bli gravid i många år,,,jag fick reda på det väldigt tidigt,,,,och har följt henne.....älskade Anna,,,,du fina flicka,,äntligen vid 37 år,,,,,vilken glädje och lycka,,,,,jag längtar efter det lilla livet...

Av Ulla - 28 juni 2012 10:04

 

 

Goddagens !

 

Vilket väder.

 

Sol och klarblå himmel.

 

Det kommer att bli en fin dag.

 

Efter att sett Nyhetsmorgon på tv och sett allt elände så kan man glädjas åt det fina vädret trots skjutningar i Göteborg....ja vart är vi på väg.

 

Vår dag kommer att bli en tur till marknaden i närheten av oss.

 

Några timmar med sonen som vill ha med oss för shopping,,,inte dåligt att mamma får vara med.

 

Det kommer att bli en fin dag.

 

Fånga Dagen !

Av Ulla - 28 juni 2012 10:02

 

“Lyckan växer i vår egen täppa och kan inte plockas i främmande trädgårdar”

 

Douglas Jerrold

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards