Alla inlägg den 28 maj 2012

Av Ulla - 28 maj 2012 08:45



Börjar med att bjuda på några vackra bilder denna måndag.









 


 


   

Knack,,,,,,,,,,,,,knack,,,,hallåååååååååååå,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,e ni hemma,,,,


Måndag 28 maj


Namnsdag: Borghild, Ingeborg


Nationaldag: Azerbajdzjan



God morgon alla härliga vänner i cyberspace.



Trött.

TRÖTT.

Tröööööött.


Trött!!!


Ontont ont,,,,,,,,,


Sådärja.


Nu vet ni.


Så ser min status ut.


MEN, det är ju inte det enda som försiggår i mitt liv. Även om det påverkar det mesta.

En ny härlig dag går vi till mötes och den blir det vi vill att den blir.

Om vi fokuserar på det positiva så får inte det negativa utrymme och mer positivt fylls på hela tiden.

Så jag skall inte tänka på att jag är sjuk idag.

Balkongdörren på vid gavel, jag lyssnar till barnen som leker på gården intill, fastighetsskötarna som fixar och trixar med all växtlighet runt husen, blandat med fågelsång.

Solen skiner och det doftar sommar.

Visst är det härligt !

  

    Maken är hemma och det känns skönt även om jag njöt av tystnaden och ensamheten dessa dagar så var han saknad. Är det kärlek det kanske,,,,     





Idag,,,mediterat,,tränat,,,och senare ett besök hos distriktssköterskan,,,igen.

Skall sedan ta en sväng till pappas grav för att vattna.

Lugn dag förmodligen med makens sällskap.






När du skrattar dansar din själ.

När du ler sprids glädje genom hela universum.

Var generös med din lust, så fyller du även även på för egen del.

Det var väl tänkvärt?





Nu önskar jag er alla en fortsatt skön vecka och en skön start på denna måndag.

Njut av att sommaren är här.




Sedan får ni aldrig glömma bort att ni alla är unika och värdefulla.


 o jag lever på hoppet som vanligt,,,,



 



En vacker änglabild hittad på nätet.


Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards