Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Ulla - 26 maj 2012 23:30

  Jag är så trött och besviken på människor som bara snackar, men inte handlar.

Som lovar, men inte utför.

Som glömmer.

Som ber att få återkomma, men inte gör det.

Som ignorerar.

Som flyr.

Som ställer in, och absolut inte kan boka en ny tid.

Som tar, tar och tar.

Men inte ger.


Och allra mest trött och besviken är jag på mig själv. Som förlåter utan ursäkter. Som fortsätter att ge.....utför,,,,,säger JA.

Av Ulla - 26 maj 2012 16:18

Lördag 26 maj


Namnsdag Vilhelmina Vilma

  

Nationaldag Georgien

  

Hej svejs denna dag !

   

Lördag och Pingstafton.....

Solens strålar värmer,,,åter en fin dag.

Jag har varit med en väninna ute och flanerat denna dag,,,,ikväll kommer sonen förbi en stund och kollar mamma. Imorgon kommer mannen hem igen.

Men har haft det bra dessa dagar,,,,lugnt och skönt och roligt.


  

Önskar dig en fin dag och kväll.

Av Ulla - 26 maj 2012 16:15

En del människor känner man saknad efter fast man bara mött dem ett kort ögonblick. Ett kort ögonblick enligt vår tideräkning. Det kan kännas som att man har känt dem hela livet fast det bara var ett kort ögonblick. En del väljer man att känna kort.

Av Ulla - 26 maj 2012 16:14

---------- VÄNSKAP - av Siv Andersson



Livet blir berikat av kompisar och vänner. Att människor vill dela sånt man gör och sånt man känner. Så mycket man får lära, så mycket som blir sagt… Så mycket som kan hända i vänskaplig kontakt. Ja, det ger så mycket glädje att vara fler än en. Att man har nåt gemensamt i nuet… då… och sen… Att ha just dig till vän ger skäl till tacksamhet. För du är bra på vänskap - det hoppas jag du vet!

Av Ulla - 26 maj 2012 16:12

Dagens citat



"Livet är enklare än du tror; det gäller bara att acceptera det omöjliga, klara sig utan det oumbärliga och uthärda det outhärdliga."


källa: Kathleen Norris

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards