Alla inlägg den 22 april 2012

Av Ulla - 22 april 2012 10:22

Söndag 22 april


Namnsdag Allan Glenn


  


Hallåhallååååå...........


Ett regn har strilat hela nattenoch även nu är det gråtråkigt solen har verkligen försvunnit.


Dagen idag,,,,mamma här och sedan kalas.


Ha en skön söndag.

Av Ulla - 22 april 2012 10:21

Att förlora sin kraft.... .... är som att genomgå alla de "7 Dvärgarna" Först blir man TRÖTTER - Man orkar ingenting. Sen blir man

BLYGER - Orkar inte träffa människor Sen blir man

BUTTER - Ledsen,dämpad & arg. Sen blir man

TOKER - Står inte ut med någonting. Sen blir man

PROSIT - Immunförsvaret har sänkts Sen blir man

KLOKER - Börjar omvärdera livet, man ser livets mening igen. Och slutligen blir man GLADER - man blir stark, man vågar säga nej och man känner glädje igen !!!

Av Ulla - 22 april 2012 10:20

Dagens citat



"Du vet att du håller på att bli gammal när ljusen i tårtan kostar mer än födelsedagstårtan."



källa: Bob Hope

Av Ulla - 22 april 2012 10:19




Var vänlig mot ovänliga människor.

De behöver det mest.


Aschleigh Brilliant

Av Ulla - 22 april 2012 10:18



VÄNSKAP- VÄNNER


Efter ett samtal med en ”vän”, kom mina funderingar om just detta ämne upp. Vänner. Vad är en vän? Olika för oss alla kanske? Med åren har antalet minskat avseevärt i min bekantskapskrets. Varför?Jag är misstänksam,kräsen eller ,,,tror jag. Bort med alla energitjuvar som dränerar mig på kraft. De som får mig att må dåligt. De som spelar spel. De som inte ger av sig själva. Bort,bort,bort. För mig är en vän ärlig. Inte bara håller med. De ska finnas där, inte bara i medgångar utan även när det är jobbigt. Kanske mest då, för det är då man behöver dem som bäst. Det är inte så viktigt att alltid träffas(svårt i vissa delar av livet), men  en riktig vän har man kvar ändå.

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards