Alla inlägg den 21 april 2012

Av Ulla - 21 april 2012 23:00

Jaha ja... då var det dax för min och mammas skönhetssömn !!!

Makens också,,,,  


Natti natti !


 

Dagen har varit bra .....ätit god mat och druckit vin och mamma är nöjd med att slippa vara ensam.


Återkommer imorgon.

Av Ulla - 21 april 2012 12:54

       

Lördag 21 april


Namnsdag Anneli Annika


Hej denna dag,,,vädret är strålande härligt denna dag. Vi hade en skön morgon med en lång frukost och tv.


Sedan for vi iväg och hämtade mamma, en sväng till pappas grav och en kortkort promenad.

Mamma skall vara här under helgen,,,,imorgon skall vi på kalas till vår lille Calle som fyller två år,,,,,på måndag skall vi hjälpa mamma att handla. Det kommer att bli lite jobbigt med tjat o tjat om allt,,,ja ja vi har gjort en god gärning i alla fall.

Får se om jag hinner ut på en till promeand och får njuta av det vackra vädret idag. Solen skiner och det är nästan vindstilla, med andra ord helt underbart. Men enligt tidningen skulle det bli åska idag. Ute växer det så det knakar.Barnen leker och måsarna skränar,,,dom har visst byggt bo på taket,,,dumma dom.


  









Idag vill jag dela med mig från boken Tänkvärt!


Försök att göra någon glad varje dag om det så bara är dig själv.





Ha en skön Lördag !

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards