Alla inlägg den 6 april 2012

Av Ulla - 6 april 2012 18:56

Det har blivit snöstorm denna dag...vart tog våren vägen tro ????


    

Har varit på en mycket trevlig påsklunch med många godsaker......



 


Ikväll blir det Let´s Dance :-)



Hoppas ni har en riktigt skön långfredag :-)




  


  

UNDERBARA ORD

Om du ser en vinge sväva fritt över husens tak skall du inte springa hem och bli nervös. Nä, du skall bara tänka som så - titta, titta, där är en som kommit lös

/Kent Andersson


 


Vill ha vår !



 

Av Ulla - 6 april 2012 11:46

Vinkevink,,,, hej hej vinkar till er och säger hej,,,








En riktigt härlig och Glad Påsk önskar jag alla er som kikar in här i min blogg!


 



Så är det fredag!!

Långfredag !

En riktigt Låååångfredag eller hur blir det.

~♥ Må din Långfredag fyllas med frid och välsignelser ♥ ~


 


Regntunga skyar... Idag är det gråväder och regn...


Vi skall bort på lunch klockan ett denna dag.

Jaha, så var det dags att putsa kvasten och ge sig iväg mot Blåkulla sas det till mig igår men jag orkade inte resa så jag stannade hemma. Men hoppas ni alla har det kul på Blåkulla.


Jag mår hyfsat denna fredag men jag kommer igen,,,,med mer styrka snart hoppas jag.


 


Jag önskar ALLA som läser det här en riktigt GLAD PÅSK !!!!!




Förresten tror jag,,,,,Hoppar upp på min nypolerade kvast och tar en sväng till Blåkulla för att kolla vilka som är där men måste skynda snart lunch hos vänner....hej då,,,,



  

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards