Alla inlägg den 4 april 2012

Av Ulla - 4 april 2012 13:31














 



Dymelonsdag i dag .. Stilla veckan inför påsken har börjat..

Ute är det måsskrik och sol.

Men värken far runt som en storm i min kropp.

Sliter och drar i mina leder.

Hugger med all sin kraft.

Magen värker förstår inte alls vad det är.


Varit ute och handlat.

Bakat en kaka.

Rullat köttbullar.

Deklarerat ! Tänk så mycket lättare det är idag, förr satt man där och skrev och räknade och letade...ja, det var ett helt företag att deklarera! Idag är det bara att ändra och/eller lägga till och sen godkänna. Jag behöver inte ens göra det, bara godkänna. Klart!

Tråkigt bara att jag måste betala.


Nu sitter jag här och läser bloggar och kanske lämnar en kommentar här och där.


Idag blir det ingen träning orkar bara inte....längesedan jag var så här matt och orkeslös. Skit !



Påsken närmar sig som sagt,,,,vår påsk ser ut att bli lung. Bort på lunch långfredagen, påskafton blir hemma med en väninna till mig och sonen,,,,,,,,men det kanske ändrar sig man vet aldrig.


 



Ha en bra dag !

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards