Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Ulla - 13 mars 2012 10:20

God morgon god morgon hör fåglar sjunga godmorgon i kör. Sol sol härligt. Ja nu vill man våren ska stanna vi behöver värma upp vår frusna kroppar.


Morgonpromenaden avklarad med  maken. Frukost äten,,,,kaffet urdrucket och tidningen läst precis som vanligt.


En tom agenda,,,,,denna den 13 mars.  



Ett trevligt kalas igårkväll,,,,,


Är trött idag och fåt ta det lugnt,,,,tror jag.


Fick några ord av min vän igår....


Du är värdefull ♥ Kom ihåg att ditt värde handlar inte om det du gör utan för den du är och du är värdefull bara genom att finnas till. Du har kommit till jorden av kärlek och längtan till livet, att få uppleva att vara Du i en kropp, själens boning.




Ha en härlig, vårlig tisdag och tala om för dig själv att du är älskvärd och värdefull ♥

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards