Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Ulla - 12 mars 2012 11:45

Vårkänslorna är på topp… Promenad på morgonen, härliga djupa andetag i den friska luften för att verkligen förstå att det är en känsla av vår därute. Jag stannar upp och andas in den friska luften.. Fågel liv både hörs och syns.. Välbefinnande.. det var igår detta. Det blev två härliga promenader under dagen men annars mest slöande i soffan för tvtittande och läsning.


God Förmiddag Världen


Denna dag ny måndag och en helt ny vecka.


 En dag att göra vad med ? Efter en riktigt god natts sömn så är jag redo för denna dag. 

Dagens samtal med mamma,,,oj oj vad allt var besvärligt idag.

En skön promenad i ljuset blev det på morgonen och vilket väder solen strålar och det är 9 grader varmt,,,,vår vår välkommen.

Efter att promenerat så tog vi en kopp kaffe och macka sedan bar det iväg för att handla lite till kylen. Har nu dammat av lite och skall göra lite allmänt pyssel här hemma.

Ikväll skall vi på uppvaktning till en mycket god och nära vän som fyller år så det är bästa att vila lite innan.


Önskar er alla en riktigt skön dag....Fånga dagen och dess guldkorn.  


Man bör aldrig skämmas för att erkänna att man har haft fel, Man bör aldrig skämmas för att erkänna att man har haft fel, för det betyder ju att man är klokare idag än igår."


Jonathan Swift

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards