Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Ulla - 28 februari 2012 19:10

 


Ner 3,4 kg.....sååå glad,,,

Av Ulla - 28 februari 2012 12:13

Hej gott folk där ute i vårt avlånga land.

Life Is Beautiful eller hur.....  

Har sovit väldigt gott men vad hjälpte det..har nog blivit vårtrött. Eller också har jag löst världsproblemen i natt utan att jag vetat om det.

Nu tror ni väl jag fått fnatt eller hur.  

En lugn och fin morgon.....ja lite morgonstämning så klart. Det kan vara egentligen vad som...eller hur. Men jag vill ha lugna mornar.

Idag skiner inte solen men den visade sig på morgonen nu är det mulet o grått men hör o häpna 7 plusgrader.

Det känns och märks att våren är på väg. Det underbara ljuset ♥

Jag har varit hos sjukgymnasten och fått en omgång.

Promenerat.

Handlat bröd.

Städat kylskåpet.

Pratat i telefon med mamma, försäkringskassan och kära svägerskan. Lååånga samtal. F-kassan kan man undra varför dom ringer men min kontaktperson ville veta hur jag mådde. Trots att jag numer har sjukersättning...gulligt i alla fall att höra av sig,,,,eller var det något skumt med detta,,,tro,,,undrar.

Snart blir det kaffe, valnötsbrödsmacka med skinka och tomat.



Kramar från en snurrigtankehopps hörna ♥


Ha en bra dag  ochnjut av stunderna,,,Fånga Dagen,,,


Ett ord på vägen. ” Lycka är god hälsa och dåligt minne” – Ingrid Bergman.

Av Ulla - 28 februari 2012 12:06

"Du är modigare än du vet, starkare än du tror och klokare än du förstår."

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards