Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Ulla - 17 januari 2012 21:19

Jag funderade på hur jag mådde idag, men jag kom inte fram till något svar. Det kanske inte behövs. Ibland behöver man bara vara. Jag tror att de dagar man struntar i att analysera minsta lilla grej och försöker känna efter hur man mår är de dagar som man egentligen mår som allra bäst. Då har man ju på något sätt släppt tankarna på hur det borde vara eller hur man borde må. Man bara existerar.

Go känsla!


   



Älska ögonblicket, för detta ögonblicks energi kommer att svämma över alla bräddar "Corita Kent" 1918-1986 ♥ ♥ ♥

  


Livet finns bara där Självklart och som om det alltid funnits Dagarna bara rusar iväg... Och vi följer med som om vi var tvungna till det Men vem har sagt att vi måste springa genom livet? Vem har bestämt att allt ska gå så fort? En dag kanske allting stannar upp Inom loppet av bara några minuter kan hela vår värld förändras Den värld vi tar för given är inte alltid den enkla, men det finns alltid små ljusglimtar att leva för.


 


   


 



Sov gott så ses vi imorgon,,,,,

Av Ulla - 17 januari 2012 21:16

Av Ulla - 17 januari 2012 09:32

Morron världen !


En ny grådag och dimman gör att man inte kan se ut. Jag säger fy för detta väder. Vår tack !


Natten har varit lugn med sömn. Gårdagen har jag lagt åt sidan nu är det en ny dag.


Tvättstugan uppbokad på förmiddagen.


Jag skall till sjukgymnasten om en stund.


 hej hopp,,,lever på hoppet,,,


Ta vara på din dag.


Av Ulla - 17 januari 2012 09:31

 

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards