Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Ulla - 15 januari 2012 10:07

Söndag !


I dag är det en annan dag :)


Vilodag Söndag. Vilodag. Japp det ska jag anamma heeela dagen. Kanske… Eventuellt…Vi får se…


'Får jag verkligen...... Eller är det fel av mig??? Får jag verkligen känna en sådan trötthet att jag nästan inte orkar med ? Ärligt talat så känner jag mig helt färdig som människa. Det känns som att det har varit för många känslor, tankar, motgångar och underliggande strider så länge nu att jag har lust att ge upp. Jag vet att jag inte kommer att ge upp för imorgon ser jag allt i ett lite annat ljus - men just nu har jag gett upp Imorgon är en annan dag. Imorgon tar vi nya tag. Imorgon är vi redo på nytt. Imorgon är dagens känsla förbytt. ... TRÖTT jag blir på min värk.



Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards