Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Ulla - 5 januari 2012 16:29

Nu är mörkt ute och jag har tvättat. städat och gjort lite mat. Vilar inför kvällen.


Har hunnit med en promenad i gråvädret,,,skönt.


Ha en skön kväll alla...

Av Ulla - 5 januari 2012 09:59

Lite fantasi – gör guld av vanligt grus Utan fantasi – blir snuset alltid snus

Den ger en glassglad hallucination av hallon och citron åt ditt liv

Men om du miste drömförmågan blir din glasstrut blott en tom och kexig kon negativ

Livet är en bok

– Men utan fantasi kort och gott en ouppsprättad klump – som aldrig bläddrats i Till ingen nytta skriven – ligger den där övergiven Allra bästa papperskniven – heter fantasi Lite fantasi


/Povel Ramel

Av Ulla - 5 januari 2012 09:52

Gomorron folket !


Min dag började med tvättstugan eller maken började får jag väl säga.


Det är i alla fall en ny dag och den är grå och blåsig och regnig.


Snart ger vi oss ut för att handla lite till kvällen. Det kommer en kompis till oss på lite mat.Men det blir en lugn kväll i hemmets vrå.


Allt som vanligt.


Inga stora händelser.


Värk,,,,ja.


FÅNGA DAGEN !

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards