Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Ulla - 2 januari 2012 12:53

2012


Nu skall det bytas ut en etta mot en tvåa ... ... tur att man inte är en nolla,,,2012 alltså det blir svårt att skriva

.

Ett nytt år är det. Nya möjligheter ligger framför oss, nya val, nya situationer, nya bekantskaper..Jag önskar ER alla en harmonisk framtid med lycka, skratt och lyckosamma val.


NU VÄNDER DET! Vi går mot ljusare tider igen... dagsljuset, det vi saknar så mycket just den här årstiden... Här i Göteborg har vi ingen snö heller så det känns verkligen mörkt och just denna dag så är det 7 plusgrader en strålande sol. Men snart väntas en ny storm. Räcker det inte snart med stormar.


Dagen idag började med att jag sov alldeles för länge och kom inte upp förrän kvart i tio. Sedan blev det soffan med frukostbricka och gubbe. Myspys.


När man kvicknat till tog vi en tur till Kungälv och strosade runt lite där och bl.a handlade lite.

Idag blir middagen tidig,,,,kycklinggratäng eftersom jag skall till sjukgymnastiken,,,,så sent som klockan 17 idag och innan dess skall jag träna.

Så ser min dag ut.


Imorgon klockan åtta skall jag till Lungonkologen på sjukhuset,,,provtagning, röntgen och sedan läkaren. Hoppas hoppas,,,,,håll alla tummar och tår för att inte skall vara någon förändring till det sämre utan att det ser ut som sist eller ännu bättre. Oron gnager.


Och glöm inte!

Varje människa, är unik, och ska behandlas med respekt och värme! Oavsett hudfärg, religion, kön eller sexuell läggning! Kram på er alla!


FÅNGA DAGEN !

Av Ulla - 2 januari 2012 12:49

Presentation


Välkommen till min blogg TANKEHOPP...

Jag lever alltid på (hoppet)
Hoppet är en vaken dröm. Aristoteles (384 f.Kr-322 f.K


Jag en kvinna från Göteborg som tömmer mina innersta tankar, känslor och andra händelser här i denna blogg. Det kommer att

Bloggar jag gärna besöker

Länkar

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards